من تمام بدی هایم را جبران خواهم کرد

من دست خدا را دیدم.
من دست خدا را در میان لحظه لحظه های زندگیم دیدم.
در میان اتفاقات خوب و بد زندگیم دیدم.
من دیدم ولی حس نکردم.چقدر احمق بودم!
به گذشته می روم چقدر قشنگ مصلحت خدا را در میان گذشته ام می بینم.واقعا همه ی اتفاقات درست به هم ربط داده شده اند!
خدایا با تمام وجود ازت می خوام که منو ببخشی برای تمام ناشکری ها برای تمام بدی ها و حرفهای بدی که به بنده هات زدم برای تمام حرفهای بدی که به تو زدم!
من تمام بدی هایم را جبران خواهم کرد تمام گناهانم را!
خدایا بهت قول میدم مثل یک انسان واقعی بمیرم.
نمی خوام مثل کبک سرم رو بکنم تو برف...نمی خوام از چیزی بی تفاوت رد بشم من می خواهم همه چیز رو حس کنم من می خوام درد ، رنج ،فقر و عذابی که بنده هات می کشند حس کنم ولی تجربه نکنم تا در آنجا که در توانم هست بهشون کمک کنم...
فقط تنهایم نگذار...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد