پدر جان تولدت مبارک .

 پیام تبریک یک پسر و دختر به مناسبت تولد پدر . تقدیم به همه پدرها و با آرزوی سلامتی و سرافرازی و موفقیت همه فرزندان عزیز  

نمک بر زخم من شیرین تر از خواب سحر گردد ،  

جگرها خون شود تا یک پسر مثل پدر گردد .
بله بالاخره امروز هم رسید امروز روز خیلی خوبییه  چون تولد پدره
بابا جون ، بابت تمام زحماتی که کشیدی دستانت را می بوسم و ممنونتم .
پدر جان تولدت مبارک .
فقط میتونم بگم از صمیم قلب دوستت دارم و از دور میبوسمت .
پدر ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون
با تو زندگی یه باغه، بی تو سرده مثل زندون
هر چی دارم از تو دارم ، تو بهار آرزوها  

هنوزم اگه نگیری دستامو ، می افتم از پا 


پدرم ای همه خوبی ها دوستت دارم در تمام لحظه ها من دوستت دارم  با تو بودن با تو گفتن را دوست دارم. منم آن دخترک بازیگوش تو کاو را نیاز است به دستان پر مهر تو همیشه و این نیاز هر روز و هر لحظه در قلبم تشدید می شود.
اما امروز روز میلاد توست و از بامداد سعیم این بود تا برایت جمله ای بنویسم اما دستانم مرا یاری نکرد نمیدانستم چه بگویم برای تبریک به تو ای بهترین بابای دنیا.
نتونستم جمله ای زیبا بیابم تورا هیچ جمله ای توصیف نمی کند فقط می توانم بازم بگویم دوستت دارم به اندازه همه زیباییهای دنیا چرا که تو همه آنها را در خود داری.

نظرات 2 + ارسال نظر
یاس سفید دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ب.ظ

یک سال گذشت
و خداوند 365 روز دیگر به من فرصت زندگی در کنار عزیزانم را داد
و امروز از او سپاسگزارم .

تولدم مبارک

یاس سفید دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:06 ب.ظ

اولش همه شکل هم هستیم کوچولو و با مزه
حتی صداهامون هم شبیه به همدیگه است
با اولین گریه بازی شروع میشه
هی بزرگ می شیم ، بزرگ و بزرگتر
اونقدر بزرگ که یادمون میره
یه روز کوچولو بودیم
دیگه هیچ چیزیمون شبیه به هم نیست
حتی صداهامون
گاهی با هم می خندیم
گاهی به هم!
اینجاست که باید دوباره متولد شد

چه ساده با گریستن خویش زاده می شویم
و چه ساده با گریستن دیگران از دنیا می رویم
و میان این دو سادگی معمایی میسازیم به نام زندگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد